Mason Proper

I have to have you check out Mason Proper, they remind me of what I used to listen to in the 90s; so 90s rock it goes and I love their artwork. This has a certain ching-a-ling that gets under my nostalgic skin.

click for the Flickr set

download Miss Marylou Carreau mp3

download 100 Years mp3

The other half of the post is in Romanian, because not only am I a patriot, I have missed Romanian indie rock gigs to prove it.

Hei! Bine ati venit la primul meu post in semi-română-sau cum o veni asta – semi-post în română. Asta pentru că acum scriu în română, și ca să intru în mp3-uri, adică intriga blog-ului, și totodată cea mai proastă formă de codare a muzicii, și uite n-am pus paranteze deși scriu așa cum vorbesc. Ori deloc, ori în paranteze.

Hotărât lucru, Mason Proper sunt o trupă rock, și nu că mi-ar plăcea foarte mult muzica de genul ăsta în momentul ăsta, dar îmi amintesc de un rock gen anii ’90, si de-asta i-am băgat aici. A da, și pentru arta de copertă pe care o fac pentru fiecare piesă în parte. Așa că, click’ați kudasai (să’mi trimită careva un DOOM și o pungă de covrigi antistres până înțeleg cum traduc intraductibilele – link la amazon pe românește etc 😉

2 thoughts on “Mason Proper

Leave a Reply

